torsdagen den första mars

så där ja..nu e det vår=)...eller????
ialla fulla fall så ska jag jobba dag i stället för kväll i morgon...det ska väl funka det med...
bara två månader kvar sen ska jag över på andra avd om inte nått annat händer....vet inte hur jag känner för det ..blandade känslor är det iaf:/...
ska prata me chefen i morgon om det har jag bestämt!!!!

nu när jag har skrivit det här så har jag nyst säkert 15 gånger!!!...snurrsnurrihuve:)...
 i dag så hängde jag ut tvätten på balkongen å den torkade ju på tre röda:)

sambon har äntligen fått sitt brev från transportstyrelsen att Valianten är " godkänd" att reg besikta...:)...slipper han fundera på nå mer oxå...
fan nu fick jag ont i skallen oxå:/....dumt!!!

jobb helg framför mej:)
fast det verkar som det händer lite på jobbet nu så vi får se hur det slutar....
Nu ska jag lyssna lite på ljudboken å vänta på att Per kommer hem från jobbet....from den 5 så får dom andra arbetstider...det e alltid spännande tycker jag...


nu börjar jag svamla märker jag




hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

skönt väder kan man ju säga=)ha d bra på jobbet!

2012-03-02 @ 12:52:30
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0