lärdag 3 mars

fattar inte varför jag e så trött hela jäkla tiden???? skulle lätt kuna gå å sova nu:/....
fast jag burkar ju bli det på våren...tror det e nått me vårdepresionen å göra....
alla andra blir så jäkla uppåt men jag könner bara,,,jaha....snart sommar....varmt å sol helvete....har jag råd att tanka bilen....ursh...varmt....:( typ....
men et ger väl med sig snart:)

har jobbat i dag...ska jobba i morgon oxå...ledig måndag:)

har flyttat lite fiskar här i kväll...såg ju att blå gurami hade byggt ett jätte stort skumbo:)..måste testa få sen om det blir nått:)!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

blir trött vid varje skifte av årstid:/så har nog med våren att göra =)kram

2012-03-07 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0