fredag 8 juni

jahopp jobbelijobb i går då!!!! men tills slut så gav jag upp....ropade till AH att "nu sätterjag mej här inne å grinar lite".....så jäkla ont alltså..

ringde vc i går å dom var lika frågande som jag va....men jag fick ett nr till en avd i falun som jag ringde till å då fick jag lite svar iaf:)...Tydligen så är det nå "större" fel än karpaltunnel....ska int på ytterkligare en undersökning å sen träffa en speciallist doktor från uppsala eller göteborg....känns sådär....


hoppas blir NU  så jag kan sköta jobbet ...


hmm..jaja åkte ut till skogen efter jobbet me AH....kom hem greja lite....då ringer AH igen 10 nya pinn jävlar har kommit ut i "våra" skogar.....hmm..."jahavad ska vi göra åt det här då sa jag"....sen bara det ut till skogne igen...
vi skulle ta 4 av dom 10 å det gjorde vi:)


nu ska jag dra till rättvik ...först tandläkaren sen ska jag besikta dodgen i eftermiddag.. spännande...har ej besiktat den nån gång


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0