äh..

lika bra att jag skriver en rad eller två!!!!

hmm..dummdiuduiumm....

en ska som jag funderat på ett tag är:....varför blir akvarierna ointressanta mellan april-september????
vattenbyte???? nej här fylls det på vatten under den tiden...nej då sååååå illa är det inte men nästan...konstigt!!!


annars så har jag jag bestämt mej....det blir som jag sagt så det så:)

bilder kommer senare när jag väl fått fingrarna ur röven å åkt å handlat....


i dag så ska jag skjutsa studenter till Tällberg!!!det blir nog bra det oxå....eller....haha..

blommorna å alla rabatter ser så fina ut nu när det har kommit "lite" regn...höhö...

nej nu ska jag ducha hörs sen


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0