men va fan är mina inlägg?!?!?!!

hallå???...varför försvinner dom så där bara`??

jaja skriver väl om lite då!
i fredags så drog jag till Rättvik ..markanad heeeela dagen:)
lördagen lika dant:)
å söndag oxå:)

kom väl hem till slut efter ha fått gjort inbrott i dodgen:)..

sen har jag jobbat..fast ja e ledig i dag, men ska till jobb för 3 saker ändå...
först så ska jag hämta hon jag e ledsagare åt
sen ska jag städa akvariet
sen blire APT...jippieeee....eller not!!!!
efter möte så blire hem å kolla upp alla saker jag ska ha me mej till Ludvika i morgon...



hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

du kanske råkar lägga dom i utkast?hehe

var på marknan fredas bara

kram ha en bra dag.ska trippa iväg på möte nr 2...=D

2011-10-12 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0