måndag.....

verkar inte haft tid för att blogga nå under helgen....eller så kan det va att ni inte har nått att göra me vad jag har gjort...vem vet;) nej då...

jobbat i torsdag, sen har jag haft ledig helg:)...mkt bra!!!!
har väl pysslat me lite av varje lite överallt...va till borlänge i fredags å handla lite bra å ha saker....vart lite mer bra å ha saker i går:)...men fint blir det...

kände mej så där konstigt rastlös fast dö trött i går när jag la mej ....halv nio!!!!!!...å när jag varkan i morse så förstod jag varför....Ont i hela kroppen å snoret bara rann ur näsan...HAHA....jo det e sant....

alltså om man hade jobbat på ett annat ställe så had eman väl knatat dit me snoret rinnande, men jag vill inte smitta ner som gamla söta som bor där...
Men jag blir så trött på att ...alltså tänk om det hade varit så här i fredags när jag vakna i stället när jag ändå va ledig...



nu blire soffan å stooooora filten....

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ne dom sööta gamla kan bli super sjuka om man snorar ju.kram å krya på dig nu=)

2011-10-24 @ 11:24:52
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0