lördag 15 oktober

jaha!!! i torsdag for jag som sagt till Ludvika å skulle lämna ett akvarium till Irene!!
fast först så skulle jag tanka i Djurås...det gick bra...sen stoppade polisen mej^^
men som tur va så var jag nykter ..hehe..In på Djurmagazinet å handla un påse fisk mat å hö till franzzon!!

Sen åkte jag till djuraffären i Ludvika där Irene jobbar...guuuuud vad jag tycker om den affären.!!!!! hur mkt fisk som helst:)
fast jag köpte inte en enda fisk!!!!! det e sant!!!!
sen pkte vi hem till Irene å börja bära grejer....fast som tur va så kom hennes granne så presic at han å jag bar upp akvariet , vart för tungt åt irene!!!

sen greja vi lite me det....fast lysröret ville inte nått..SKIT!!!
men det fixa hon i går så nu e det  på gång !!!fasiken va roligt det är att hålla på me akvarier....flytta lite växter...lagga in eller ta bort en sten....

natten tills i går så sov jag inte mkt...skulle vara i borlänge kl tre så per skulle åka tåg till Arlanda...zzz..zz..zzz.zz me andra ord:/...
tills lut så fick jag ett sms om att han va i NY iaf....skulle byta plan där till LV....å jag vänta å jag vänta men det kom fasiken inte ett sms om att han hade landat i LV....tror ni jag sov nått i natt ?????? nope....två timmar kanske
..tillslut så kom det ....då slog jag av ljudet på alla telefoner sen kunde jag somna....
Fast.....Daisy tyckte att det va dax att gå ut å gå när kl va åtta!!!!! ...jaja....så det blev tre å en halv timmes sömn i natt oxå....

haha....går nog på ångorna på jobbet i kväll....;)men det har jag gjort förut så...


ja just ja....köpte e tt nytt vardagsrums bord i går....


bästa komentaren i går... "har du kommit till Ullvi så har du åkt för långt.."....


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0