fredag 28 oktober

tjohooo nu är det fredag...fast kl e kvart över sju så har jag...gått en promme me hund....hängt tvätt...stoppat in tvätt i garderoben...satt i gång en till tvätt maskin...Undra om jag börjar bli frisk nu??=)..kan alltid hoppas...
Men jag blir hemma från jobb i helgen ändå..det bestämde jag å Annlie i onsdags ...så dom hinner leta rätt på nån vikarie:/....
Sen på måndag blire tand läkarn..:/...
Sen på tisdag så ska jag byta avd på jobb:)...lite skönt faktiskt:)...eller mkt skönt ska det väl vara...


hoppas att paketet kommer i dag!!!


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

paket är alltid kul!!tandis ush..

ha d bra nu i helgen=)

2011-10-28 @ 14:40:47
Postat av: ella

uppe i tid jag med hihi,sjukt när man får sova ut ju.:D

2011-10-28 @ 14:41:27
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0