tisdag 29 november

jahaja!!
I går så for jag som sagt till rättvik....men när jag kom dit så bestämde vi oss för att dra till Mora å det gjrde vi:)
va in på dollarstore å handla lite...
tillbaka till Rättvik å in på banken till min jätte bästaste bank"tant" fst hon e yngre än mej:/.haha
ska sit igen i januari å kolla över mitt lån...fasiken jag betalar mellan 2300-2800 varje månad, blir lite mkt ibland.!
Men det skulle vi fixa jag å Carro:)
En annan ska som jag fundrat på är..HUR JÄVLA MYCKET SNOR FINNS DET I HUVE????:/...mkt tydligen...å vad kommer det i från...ja menar det finns ju ingen stans att vara,i mitt lilla huve...höhöhö..

Nu verkar mitt hörn akvarie vara redo för lite fiskar igen efter vitapricksjulan:)...fast den stora frågan är ju...VAD FÖR FISK SKA JAG HA I DET DÅRÅ????!...I-lands problem jag vet...men det e e jätte problem för mej...så det så


verkar gå åt rätt håll för desidoria nu äntligen...:) gillas mkt!!!!! hoppas verkligen att op går som det ska oxå för alla inblandade...

nu ska jag hälla upp lite mer kaffe i den stoooora muggen å sen blire jobb till 14 :)..


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hehe jag va på dollar med igår ju=)

2011-11-30 @ 14:42:57
Postat av: Dessie

Ja framåt går det i alla fall =)

2011-12-01 @ 02:00:18
URL: http://jetixa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0