onsdag 16 november

Goooood morgon...kl e två minuter i sex å här sitter jag vaken å hunden har varit ute å gjort det hon skulle...:)...
var inget trevligt uppvaknaknde vi fick :/...hörde att daisy blev orolig å gick fram å tillbaka...gick upp å kolla så allt va ok me allt...sen när jag skulle gå å lägga mej igen så hör vi nått..

först lät det som ett svagt ylande...trodde ju givetvis det va vargen som springer omkring här..
Men sen när jag öpnna fönstret så hörde vi att det va nån som skrek på hjälp....halv fem på morgon...känndes inte så vidare värst bra faktiskt...
gick runt å titta å försökte lokaliseria vart i från det kom..
Sen så såg jag att det låg en farbror på sin gräsmatta, å presis då kom ambulansen...som tur va..
MEN!!!! det som e konstigt är att inte hans närmaste grannar inte kan ha hört han, för den som hitta han bor närmare mej än farbron..
Jaja...han fick då hjälp som tur va:)!!!!

I dag kommer Anna-lena hit å ska kolla på fransson....vill inte erkänna det högt men jag kan inte ha han kvar pga allergin:(....skit som fan!!!!!!
å sen har jag inte den tiden han behöver heller...Å när man e så blödig när det gäller djur så är det bäst som det blir:/...
Men han får det bra hos henne ..det är jag säker på:).


Annars så har jag en låååååång morgon fram för mej nu i dag då!!!
hmm....äh,,jag hittar väl på nått att göra


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

stackars gubben men tur han fick hjälp=)kallt ligga där å gapa ju:/

han får d bra ska du se.synd du ej kunde ha han

kram

2011-11-16 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0