jahaja

onsdag i dag...¨
jobbat på min "gamla" avd i dag:)...eller jobbat å jobbat...känns inte som jag gjorde nått speciellt., men det e såå skönt att veta att man kan få ta lite extra tid på sig inne hos dom utan att känna sig uber stressad:/...
mötes dag = lite mer personal:)..

ja sen va det möte som sagt va...lika givande som ett möte kan vara...var så jäkla trött så jag missa nog hälften...( tur att inte jag skulle skriva protokoll!! )
hem å ut me hund på en timmes promme:) skönt me fasiken så dimmigt det har varit några dagar:/..

ska väl ut en en vända i gen strax...hmm...möta husse vid jobbet ??..tar ju en halv timme å gå dit så...jaja den som lever får se;)..

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0