fredag 18 november

jaha...tjugo i sex ringde fånen....
Nej jag kan inte jobba i dag...

men eftersom dim ringde alla så va ju hagman vaken oxå:)

kvart över sex så gick vi ut på promenix runt timmer vägen:) skönt som attan att vakna till så:)..sen hem å dricka kaffe:)

i dag har jag planer till tusen , fast det blir väl som vanligt ...haha...ledig helg...Undra om man skulle kankse ev "lura" i väg sambon till IKEA...eller....
problemet är följande: har en tv möbel som jag hatar!!!! helt sjukt hur man kan HATA en möbel:/..men jag gör det..har haft den så länge å nu när tv rummet börjar gå i svart så blir den bara ful som fan!!!!!..
jajust ja...hmm..köpte en tv bänk här förut ...men eftersom våran tv är en gamal hederlig tjockis så är den liiiite för tung för den bänken....
Så jag lär vänta på att den säger upp sig helt( fast det dröjer nog inte länge) ibland så startar den inte...ibland så är det ljud men ingen bil å tvärtom:/...
Hmm...IKEA va de ja...vi måste ju ha hyllor så vi får upp alla dvd filmer....men som sagt vi lär nog vänta tills vi köper ny tv...

svammel.se



hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hoppas du hittar en bänk=)har bara egenbyggd smal under för har ju platt-tv på väggen..men har iaf så dvd+tvspel kan stå där:P

ha en fin helg!!kram

2011-11-18 @ 08:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0