11-11-11

Tänk att man bryr sig mer om hur hunden å dom andra djuren som bor här än man bryr sig om sig själv..:/men är man djur vän så är man!!!!

jaja ialla fall så har jag hämtat lite nya fiskar hos syster yster på förmiddagen....hon ska sälja sitt 220/240 liter akvarium så då tog jag hand om fiskarna:)...
sen har jag lämnat in 10 veckors stryktips...hitta en gammal lapp när jag gick igenom en kartong på vinden .så jag fick ju bara lov att lämmna in samma rad igen...vann kanske 3000 på den när jag körde samma hela tiden förut...
tog en prommenad i skogen på en timme me hund oxå...bäst att passa på innan det blir snö å haltsomfan...
nu har jag mat på g sen blire jobb i kväll.


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

jag e lika dan.ser ofta folk slå sina hundar här ute..man blir så jäkla förbannad..:(

pappa körde jämt samma tipsrad;)kanske lika bra satsa på en rad=)?

kram

2011-11-12 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0