tisdag 3 maj

jo...i kväll blite jobb igen å då har jag jobbat 8 dagar i stäck....börjar kännas av nu kan jag säga....både i huve å ryggen....men i morgon e jag ledig!!!! fast då ska jag ut på bus som jag skriver om i morgon:)...

annars så har det väl inte hänt så mkt...
vart til Borlänge i fredags skoj...fast för mkt folk å dryga va dom oxå;)...har nått minne av nån hambugare på max oxå...Undra vem som jag vart skyldig pengar dårå??? äh, det visar sig...

blire väl Rättvik i helgen (kan ju inte missa markanden ) HAHA!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

skönt slippa marknan!!haha man har ju sett d sen man va 3;)hoppas din rygg e bra snart kramis

hamburgaren kan dom väll bjuda på;)

2011-05-03 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0