onsdag 11 maj

har för mej att jag skrev ett inlägg i går^^???

jaja det e ju nå strul  nu så..
iaf, så i går fick jag höra en väldigt skratt retande sak på jobbet....HAHA....eller inte...först tyckte jag att det va roligt...men ju mer jag fick tänka på det så var det inte så roligt nå mer....

men som morfar sa " JÄVLAS INTE ME SÖDERKVIST!....vi får väl se hur det här går:)...

annars så e det utbildningar i dagarna tre som gäller nu!....jätte roligt....NOT....


å inte har jag tvättat Rune heller....å inte LEIF me för den delen..^^..kan hända at tdet blir i dag....


hojhoj!!!


Kommentarer
Postat av: ella

ja d e strul me blogg.se men d går la över=)nä inte bråka me doris!

kram

2011-05-12 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0