torsdag 3 mars

jaha min lediga dag gick käpp rätt åt helskotta!!!
men så desperat GJ lät når hon ringde så kunde jag inte säga nej faktiskt!!!
så i da ghar jag jobbat...
TACK Å LOC FÖR DESSIE SÄGER JAG BARA...ja så e det..
kännde paniken bara slängdes i ansiktet på mej...
fan att man ska stressa upp sig för saker å ting men som sagt , det e människor vi jobbar med/för, å inga maskiner..man måste va på topp 120 % av tiden, men i bland så kan man inte det:(

men men dagen flöt på å vi fixa det viktigaste , dom kom upp å fick mat å mediciner ..tyvärr så va det allt oxå!

nu sitter jag å tittar på ett program på tv 8...handlar om engelska trädgårdar....
ÅHHH va jag vill att snön ska försvinna...ÅÅÅHHH va jag vill han en större gård som jag kan greja me...



menmen va e en bal på slottet??


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0