tisdag 22 mars

jahaja...
hmm....i går så va det en riktig ute dag :)fast det blåste men det gjorde inte nått för det blåste ju vamt!!!
greja lite här hemma å kolla till mina små frön som börjar bli gröna nu, måste sätta om hänglobeliorna i större krukor bara..börjar bli trångt åt som stackarna:(..fixar det senare i dag..
va ute me AH å texas en sväng så dom fick springa av sig lite:)...
sen va jag till falu lasarett å gjorde en undersökning av handleden...kan ju säga att på vänster hans så kände jag knappt av stötarna, Men..det va värre på höger så nått fel är det i vänster.

Sen tog vi vägen över Borlänge hem å handla lite grejer till akvarierna..så nu har jag allt ja behöver:) fast jag köpte inga fiskar^^..hur gick det till?? hmm....

jaja sen när vi kom hem så släppte jag av sambon nere hos frissan å jag åkte hem
Sen tog jag å AH en skön promenix...fast det va väldans blött hos Plarsan....men det va skönt som fan ute i går kväll..

i dag så vet jag inte vad som händer, eller jo det vet jag men tänker jag inte skriva om förren jag har gjort det!!!
dumt att skriva för mkt:)

väntar just nu på Åsa å Elsa iaf...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

fint idag med=)va lite blött igår ja..hehe ha en bra dag

2011-03-22 @ 10:01:27
Postat av: ella

ja d va ju d hehe ska man behöva ha gummistövlar elller=)nu snart pizza å tv!!!=)

kram ha en bra kväll,hm råka ju köpa fler fröer=)fast denna g,en vallmosort sen gräslök å basilika..sandpapparat luktärtfröer å lagt i blöt med=)haha odlingsgalen

2011-03-22 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0