tisdag 15 mars

hmm...i dag skulle Rolf ha fyllt år!!! men han fyller ändå fast han inte är med oss!!!
annars så har jag jobbat i dag haft lönesamtal me Chifen, fast det va inte så farligt som jag trodde;)
Efterjobb så drog jag å AH ner mot Åhlbyn me hund, träffase HM å SB där nere så hundarna fick busa riktigt..
Fat Bella va lite trött i dag tror jag, fast hon tyckte om mej jätte mkt efter hon upptäckte att jag hade godis i fickan!!!!
Ja jag vann ju en massa växter till akvariet på tradera förra veckan:)
men det kom aldrig några så till slut så mejla ja dom å dom hade skickat skrev dom..å jag vänta....å vänta ...å vänta men inga växter kom:(
Dom skickade dom i tisdag tror jag det va:(..
men i dag hämta jag ut TVÅ paket från dom fast det ena va rätt visset å såg inte alls bra ut!
men vi får se hur dom tar sig
Jag mejla dom å fråga om jag skulle sätta in mer pengar men då fick jag till bax ett stort NEJ!!! inte mitt fel att posten tar en vecka på sig att skicka ett paket sa dom:)

det kallar jag bra service..

nu så sitter jag me fötterna i ett hett fotbad:)
ska strax ut me hund å sen blire en dusch å sen CSI...sen blire sängen för jag ska till Rättvik i morgon å ska avlägga ett litet besök hos.....damdarammmm.....TANDLÄKAREN!!!!!! wieeeee...eller not...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

tandis som är så myyyyys;)nej då..ush!!!men hoppas d går bra iaf=)

2011-03-15 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0