söndag 27 mars

åhejåhå!!!

i går så gjorde jag inte så mkt speciellt...mamma va hit en vända ,hon håller på att leta nya stolar som hon kan ha ute..fanns på rusta men hon kom inte dit nå av olika orsaker tyvärr...men dom finns väl kvar ett tag till får vi hoppas:)!

jävla idioti det där me att släcka i går då:/...både jag å hund höll på att bli påkörda av en bilist som vart lika förvirrad som jag när dom släckte...jaja det gick ju bra men hade jag inte skrikit åt hund så vette tusan hur det hade gått me henne...:(...

i dag så vet jag inte vad som händer..
fan va handikappap man blir utan bil...
jaja den kommer väl hem i dag nån gång får jag hoppas..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hm jag har ej bil å går fint ju=)hihih;)

ja inte släkte då jag..hjälper ju ej iaf för miljön me en enda timme..isf måste vi börja leva med stearinljus å elda på heltid=)

2011-03-27 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0