söndag 20 mars

mkt tankar å känslor å funderingar i dag kan jag säga:(

Daisy<3 fyller tre!!! år i dag:)...vov vov vov vov..
Å sen nu börjar jag känna så där som jag gör på våren, att jag inte duger igen...får inte veta nått utan får höra det från andra (som vanligt)..men sen på sommaren å hösten å vintern då duger jag igen...men vette fan om jag vill göra det då!!!! det visar sig...

Fan fan fan Pias hus har brunnit i orsa i morse...hon å alla barn klara sig ,men hennes granne kom inte ut å inte hundarna heller:(....fan fan fan rent ut sagt ..hatar bränder...känner fortfarande doften i näsan efter branden hemma på klockahagen när man läser att det har brunnit nånstans...ursh!!!!..

jaja man vet inte alls vad som händer i framtiden så det e bäst att ta vara på tiden medans man lever..


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

stackarna=( bränder är hemska!!

kram på dig doris!hoppas d känns lite bättre snart

välldans snart..=)

2011-03-20 @ 17:52:36
Postat av: ella

ja jag börjar fundera om man ska ha d i framtiden ju=)kanske sälja växter ett kul jobb ju.kramis

2011-03-21 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0