söndag 13 mars

jahaja nu har den lediga helgen gått:)
i fredags så va jag till borlänge två gånger...
först på morgonen så drog jag å hagman dit å handla fisk till jobbet å lite annat ...
sen på eftermiddag så följde jag me MM dit på trav...
öhh....hästen tappade en sko å galoperade...men det va säkert Mats Alm´s fel!!!!
eller tsunamin i japan....
käkade på Max efter det å diskuterade allt mellan himmel å jord (som vanligt)...haha...
På lörda så gjorde jag inte mkt på förmiddagen...eller jo det gkorde jag
Jag va på jobbet strax efter åtta å gjorde rent akvariet helt..
ut me allt vatten å bort me gruset å sen ner me allt igen!!!
men fiiiint vart det iaf!!!

På eftermiddagen så gick vi en promenad ner till Åhlbyn å satt där i solen å bara njöt...fast vi kom på att vi skulle ha haft kaffe me oss:(....få ta det nästa gång du AH!!!
kom hem å sn så sov jag en skvätt på nån timme...Är så grymt trött å slut nu för tiden...inte bra!!
halv såg på melodifestivalen men jag orkade inte va uppe å titta klart så jag gick å la mej kl 21!!! sjukt!..

i dag så har jag varit i rättvik å hälsat på lite:)..



MIK MIK MIK MIK MIK MIK MIK MIK

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0