onsdag 9 mars

joho så ere sidu!!

i går så va jag till ögon mottagningen på falu lasarett..
först fick jag köra runt i 25 minuter innan ja hitta en parkerings plats:(..
Å sen när jag kom upp på avd så fick jag vänta i en halv timme för det va dubbel bokat!!!!
otrevlig doktor vare oxå...

Sen åkte jag till Rättvik för mamma fyllde år!..
ojva jag åt då!!
men gott vare!...(hade glömit att äta frukost)

va ut me hundarna uppe vid kalkbrottet en sväng å sen åkte vi hem till mamma igen
efter nån timme så kom syrran å joxon å elin oxå...trevlig dag me andra ord!

I morse när jag vakna så fick jag världens ryck...storstäda sovrummet, upp me rullgardinen å bytte gardiner
damsög sängen å ja...typ allt e städat där nu...( fick lov att trycka igen garderobs dörren bara...tar den en annan dag) ...haha..

Nu ska jag göra lite vattenbyte i alla akvarium, sen skura golv

Sen blire väl en promenad i det fina vädret;)

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0