onsdag 16 mars

tjena fan!!!!

ojoj i dag har det hänt grejer här hemma bara så där:)..
men vi börjar dagen från början
åkte till rättvik vid 10 tiden..kolla lite skidor sen åkte vi ut i skogen me hundarna:)
hur skönt som helst å inga andra i närheten..så dom fick sträcka ut rejält!!!
sen åkte vi till Hellströms å handla lite...
KOm tillbax till mamma å då bläddra jag i Rättviks NYtt...
fick se en hur snygg huvtröja som Primo sålde...jaja jag fick bara lov att åka dit å kolla!!!
å jag kom där i från me en tröja men 695 kr fattigare:/..oopss....

Sen var jag till den ?#/"%&!(!!=====!//// tandläkaran....
å det va inte kul alls...hade jätte mkt tandsten så det va nästan så det va tandlossning på G?!!!..inte skoj..
Men jag ska tillbax i augusti å då jäklar ska jag visa dom att tandstenen är puts väck borta..så ere:)..

när jag satt i bilen hem så börja jag fundera på om akvariumet som jag har uppe på vinden är vattentätt eller om det läcker......
men sen kom jag ju på att jag har ett akvarium stående här i "mitt" rum (som jag har gjort det till)..
aha:)!!!! Ringde syrran å sen åkte jag ner å hämta grus å tog tebax pumpen..så vips så har jag ett växt akvarium:)!!!! mkt bra..

Men när jag satt hos syrran så visa hon mej paprikan som hon satt å då fick jag dåligt samvete för mina stackars plantor som jag har här hemma så efter jag gjort i ordning akvariet så fick jag ju lov att plantera om alla plantor..
Å det va ju en del så att säga..men nu e det gjort:)!!!!

I morgon så ska jag sätta resten av alla frön som jag råkat köpa....HAHA kommer inte att finnas nån plats i rummet sen...menmen..


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hehe men kul plantera=)får ej plats med mer ,jag har fullt som ska ut sen näre e dags=)blommor,jordgubbar,örter..

dumma tandis men du får trolla bort tandstenen=)

hade lite förut dom tog bort skönt näre e gjort=)så nu är ja noga me tandtråden!hehe

kramis

2011-03-17 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0