måndag 28 mars

hmmm...känns som jag har glömt att göra nått idag??? jaja det visar sig:)

har jobbelijobbat i dag satte kaffet i helt fel strupe på fikat när en peronal säger att hon ska sluta å börja nån annan stans....
Trodde hon skoja lite me oss först men det gjorde hon inte!!!!...ja man känner väl när de e dax att flytta runt lite;)
skrev på ett papper å lämna på jobbet oxå;)..hoppas på tur då;)!!!
Men annars så har det varit en bra dag...

Va ut me hund å Sandra å nikita efter jobbet, så det va D1 &D2 &D3 som sprang omkring å busa....haha

förbannade glassbil...hunden börja yla nyss å sen hörde jag glassbilen:/.....det måsteju låte jätte hemskt i deras öron....


fan ....räkningar...,måste betala dom i dag....kan va det jag har glömt:)

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

hehe precis eju när allt slås på d säkert kostar ännu mer..

ja fy stackars hundar när glassbilen väsnas:/

betalat jag med idag bläääää;)

kram

2011-03-28 @ 19:11:13
Postat av: ella

hoppas din onsdag är bra;)kram

2011-03-30 @ 14:02:04
Postat av: ella

lördag juuuu;)

2011-04-02 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0