fredag 11 mars

gick bra å jobba i går, trots at jag inte har jobbat kväll på den avd på två månader...eller nått sånt:)
men jobbet blev gjort å diskbänken blev ren...haha...

fattar inte varför jag e så jäkla trött hela tiden!!!???
trött när jag vaknar trött nu trött hela tiden..
undra om man skulle pratat me doktorn å kolla lite värden igen:(..blir nog så nästa vecka omd et inte blir bättre!!!

idag har jag en massa planer, men jag tänker bara säga att det blir borlänge *2 gånger idag...men det får ni reda på senare!!!!


hojhoj


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte roligt att känna en ständig trötthet....Hoppas att du får möjlighet att kolla värdena och att de är bra.

Annars kan det ju vara vädret som gör en trött, så tänker jag iaf :o)

Man hoppas på vår och värme....och så kommer det snö....igen blä

Ha det bra!!

2011-03-13 @ 13:24:08
URL: http://www.sjutiosexa.blogspot.se
Postat av: Annica

Japp de får vi du Söderkvist!!!

Kaffe me nästa gång vi är lediga båda 2 och inget tåg som hindrar oss från att passera!!! =)

2011-03-14 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0