måndag 13 juni

oj två veckor kvar till midsommar, å sen blire höst markand å sen e det jul igen....jo det e sant;)!!!


annars så har det varit full rulle mest hela tiden här å där..lite små "drygt!" på jobbet,eller det e inte det men ändå är det...äh, ni som jobbar inom vården förstår nog exakt va jag menar:)

varit i stugan en sväng oxå...
sen har jag bestämmt att rabatten vid flaggstågen ska få växa igen nu..!! på nått konstigt vis så har den ju krympt ca en halv meter på några år....å inte kan jag ha några lampor där för dom kör folk sönder HELA TIDEN!!!!!...:)


å sen ska jag gräva upp dom andra tre å göra nytt tänkte jag..men men frågan är ju om jag ska göra det NU eller i HÖST?????...jaja den som lever får se...


i dag e jag ledig!!! wieeee....å i morgon oxå...


ja just ja ,,,jag ringde till vikariecentrum nyss å sa att jag vill ha semster från dom under sommaren;)

men först går jag på 75& å sen blire 100%..så jag varken kan eller vill jobba nå mer då!!!!


hojhoj

Kommentarer
Postat av: ella

mm vårmarknad,små grodorna,god jul..haha d går fort.man hinner ju ej med ,va ju nyss 26 snart e man ju 3..............urk.men men va fan

skönt du är ledig!!!=)

2011-06-13 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0