torsdag 27 januari

varför har jag haft fredag hela dagen???? konstigt..
jaja ...i dag så var jag extremt pigg imorse när sambon åkte till jobbet så...
nya gardiner till köket + att det e storstädat....sov rumet e oxå städat (bara golven å byta i sängen i morgon ) nya gradiner där oxå....
bad rummet börjar oxå se helt ok ut...just nu e det bara tvätt som ligger där överallt, men jag orkar inte ta reda på den i dag...

nu ska jag käka strax å sen blire jobbelijobbis me Dessie å hagman sen:)..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: camilla A

jaha?! men så kan man känna i bland, är rätt så konstiga folk där just nu!!!



men du får ha en jätte bra dag!!

Själv jobbar jag till 16

2011-01-28 @ 07:00:13
URL: http://vovve.net
Postat av: ella

tvätt här med men d ska ja fixa idag iaf.ha en bra helg kram

2011-01-28 @ 13:00:58
Postat av: ella

hoppas du får en bra lördag=)kramis.

kommer nog sluta me ellisbloggen men har ju den andra=)

sol idag!!!=)

2011-01-29 @ 09:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0