tisdag 25 januari

IKEA!!!!
japp vi har varit på IKEA i dag då...å ja det gick åt lite (mkt pengar), men väldigt mkt fina å väldigt braiga saker fick vi me oss hem...

påslakan
krukor
bestick
tvättkorgar
plastbyttor
stoppa saker i grej
ljus
glas skål
handdukar


sen typ 100 saker till men det är det här jag kommer i håg;)

sen kollade vi in djurmagazinet
och djurkompaniet....

borlänge nästa anhalt..
dollarstore
å donken..


orkar inte skriva vad jag handla på dollar,men det va väldigt braiga sker där oxå;)


nu ska jag ut me hund å sen ska jag slänga i en tvätt maskin, sen ska jag faktistk gå å lägga mej
är hur trött somhelst ..men i morgon e det jobbelijobb kl 07.00 som gäller


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

kul shoppa=)

2011-01-26 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0