söndag 23 januari

tjohoo...
snart e jag ledig i två!!! dagar!..
fast "ledig" blir jag väl inte men inte ska jag va på jobb..
i morogn blire massage hos kusin på eftermiddag å på tisdag blire IKEA me AH:)
så det blir bra det!!
har varit lite problem på jobbet men nu e det borta..skönt när allt skit e klart å utraderad..
men men det e som det e!!!

skulle ha gjort så mkt i dag innan jobbet...
så man kan ju säga att jag har allt kvar å göra, men för en gångs skull så vare skönt i soffan framför tv oxå!!! händer inte så ofta men i dag vart det så!!!
undra om jag ska orka gå å hämta lite mer kaffe , eller om jag ska ropa på sambon???....
det får jag fundera på ett tag


hojhoj


Kommentarer
Postat av: camilla A

men här är du ju!!!?

fick dator krasch så allt försvann!

är du inte ute på vovve nå mer?

Hur är det me allt å alla då?

2011-01-24 @ 09:16:06
URL: http://vovve.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0