men nu så

ska jag inte byta design på ett tag!!!haha
det e säkert!!!!

ursh har en jädra förkylning i kroppen som bara ligger där å väntar på att bryta ut helt, små febrig å har ett ton snor i huve, ont i halsen!!!
men de te bara å bita ihop å jobba på..eller så kan man ju ringa sig sjuk oxå^^
aldrig...va hemma förra torsdagen, eller hemma..jag vart hemskickad för dom ville inte se mej...taskiga arbetskamrater menhar...haha..
så nu får det då dröja minst nån månad innan jag blir hemma igen!!
Tänk dom som bara ringer sig sjuka hela tiden? antingen mår dom piss dåligt eller så trivs dom inte på jobb^^..

Jaja nog om det!!
I går va jag å SB ut me hundarna så dom fick busa av sig...Å jävlar vad Nikita for fram som en virvelvind:)...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: jenny

Meeen hur byter man då???? Vill osså ha nån ny finare än den jag har help meeee!!!

Hoppas du kryar på dig snart!! Kram

2011-01-04 @ 12:41:26
URL: http://jensom.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0