meeen nu

har jag glömt av er.
det är lätt hänt när man fokuserar på andra saker i stället för att sitta vid datorn å hänga:)

eller,..??
näväl i i torsdags så åkte vi till rättvik som sagt^^--hmm...jaja sånt som händer...
i går så jobba jag å nu ska jag snart dra en borste genom håret å gå dit i dag å..!!
haha skratta åt en på jobbet i går, knäppis..men jag tror det vart lite fel me språket där ett tag så därför vart det knasigt!!!

helt otroligt va folk e sjuka då??
det enda man läser på typ fejjan eller nån blogg ".ÅHHHH jag är sååååååååå sjuk"

inte bra
hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

JAG E DÅ EJ SJUKARE ÄN VANLIGT;)HAHAH.kul me lite skratt på jobbet=)skratta bör man.ist för gå å va grinig d e ej skoj me sånt ju.kramis

2011-01-08 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0