måndag 31 januari

jobbat 7,30-13,15!!! idiotisk tid att sluta, mitt i allt ihopa men men...
var till gundes å köpte frön som jag ska sätta senare eller tidigare
tagetes
körsbärs tomat
purpurvinda
rosenskära
blomma för dagen
vanliga tomater
blomster tobak

så nog har jag att göra sen^^

sen gick vi en promenad i det fina vädret!!
kom hem å drack lite kaffe å snacka skit... (INTE OM JOBBET OM NÅGON TROR DET)!!!!!


Sen kom jag på att jag skulle göra lite mat å lägga i frysen, men jag hade inte nått hemma så jag orka inte gå å handla...
Men sen ringde AH så vi for till hjultorget så jag fick handla...

har gjort bullar iaf, resten får jag ta se i morgon

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0