måndag 10 januari

tjoho!!! engergin är som bortblåst:(
fan jag som skulle göra så mkt i dag...började me att sova tills kl va kvart i nio?!?!...fattar inte varför jag e så jäkla trött hela tiden?
Fast me tankte på att halva peronalstyrkan å några boende är dyng förkylda så är det nog inte så konstigt

Satt i går å kolla lite på IKEA ....om jag har tur så blir det inte sååå dyrt, men jag vet väl hur det är när man kmmer dit !
Åh den måste jag ha, Åh den va fin...sen rullar det på som vanligt haha....IKEA vilket skit ställe...HAHA..
nej nu måste jag se till att göra nått innan kl helt plötsligt blir 16 å jag ska jobba..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

mjo kul man tycker d e såå billigt"överallt men sen hela klumpsumman blir ej så skoj..hih

du är nog trött av mycket jobb kanske å sen denna vinterperioden blir man lite småseg av.lite sol skulle behövas å -15 så man vaknar!=)

2011-01-10 @ 13:21:43
Postat av: ella

kul med Ikea!!!

2011-01-10 @ 13:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0