tisdag 27 december

jahaja nu e julen över för den här gången:)!!!! mkt bra....

jobbade julafton dag å det gick över förväntan...
jul dagen jobbade jag kväll...å det gick oxå bra..

I går så drog jag till Rättvik en snabbis, vi fick ju lov att försöka ta oss upp till stugan å se så det inte låg nått träd över nått hus däruppe..

Hmm....ja kom femtio meter upp i backen sen kom vi inte nå längre:/ varken bakåt eller framåt...
tur att mamma hade fått en ny mobil så vi kunde ringa efter hjälp...jo just ja...ingen täckning på hennes ( min har as dålig täckning där nere så den visste vi att den inte skulle funka).

men när vi hade kollat lite å grävt bort lite snö så la vi mattorna under hjulen å då kom jag loss..:)...får inte va dum eller...

backade ner till vägen igen, sen gick vi upp i stället...tog väl sin lilla tid men tillslut kom vi upp å det va ingen fara alls...Det hade bara blåst omkring en massa saker på gården tur det..

Gick väl ner igen å sen skjutsa jag hem mamma till rättvik igen...

Nu sitter jag här å ska jobba om en timme...få se om det är sig likt eller om det hänt nått...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

bra inga träd hade fallit över stugan!=)ja slut på jul hihi skööönt

kram

2011-12-27 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0