söndag 4 december

andra advent i dag...inge snö, fast i går så vräkte det ner snö när vi drog upp till stugan me ett staket...så det va kom väl ett par cm när vi va där uppe:)

va på jul marknad i rättvik i går..fast det va knappt nån ting att se tvyärr.

Nu på morgonen så har jag grejat me det lilla akvariet;),satt in ny bakgund å planterat växter...nu får det stå igång ett tag så får vi se va det blir för firrar i det sen då:)?...

ska väl ta å börja städa snart men jag har inte rikigt hittat den rätta viljan än...kan ju börja me att göra i ordning på bänken där jag har mina drakar ( blev en till i går så)...


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

snö tack!!såg ynka flingor idag men näpp..hehe men men snart kanske=)

2011-12-04 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0