onsdag 28 december

jahaja...här sitter jag å skulle betala räkningar, men jag vill inte göra det...vill känna mej rik för en gångs skull..
Undra om manskulle skita i räkningarna den här månaden..bara strunta i alla...varför ska inte jag kunna göra det när andra kan...som inte ens står för dom, så det kommer inkasso krav till nån annan??!?!?!!:...


jaja syrran har tydligen gift sig oxå....



i dag börjar jag inte jobbba försen kl 17 ..fiiint det så hinner jag städa upp i köket efter stormen ...öh....eller inte...men jag har inte brytt mej om att varken diska eller plocka ihop på nån dag , men jag behöver inte göra det heller...så det så;)

va? räkningar va det ja......


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0