öhhh,vad nu då?!?

haha...long time ...yes...

nej men jag har inte orkat skriva nått på sista tiden:/
haft så grymt ont i skallen å bihålorna att ja knappt orkat vara uppe dom ynka timmarna på dagen som jag fick lov att va uppe va till doktorn i går har bihålsinflamation å käkar penecilin å sjukskriven i tio dagar...:(....orka...


annars så e jag på jakt efter ett 240 liters akvarie med möbel..har ringt runt lite på anonser på blocket men jag har inte hittat nått som jag verkligen vill ha...eller så va det för långt:/..alltså akvariet va för långt...inte för långt att åka...
Jo det nere i jönköping va lite väl långt att åka?..eller?? ;)




Stockholms resan me Jennnnnnnö gick över förväntan^^ :)
fast tåget åkte åt fel håll när vi skulle åka hem...å sen stannade det inte här i Insjön heller....^^

fast jag såg i tidningen i dag att from den 12 december så skulle det stanna igen.....daaaa....

nej nu ska jag knapra lite piller sen blire sängen...
få se när jag skriver igen....nästa år kanske:)



hojhoj


Kommentarer
Postat av: Dessie

Det är inte bra att du har ont i bihålorna! Stackars min Annica :(((

2011-12-14 @ 21:12:58
URL: http://jetixa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0