lördag 17 december

jahamentackfördet!!!!


jävla skit företag!!!!
åhhh.....mobilen gav ju upp förra veckan, den bara dog å sen när jag fick i gång den så va ALLT borta...ringsignalen, spel, kontakter javaprogram...ja ALLT!!!!! blå skärm me vita bokstäver...öh...

skickade in den på service å nu har jag fått svar....."

ER SERVICE OMFATTAS EJ AV TILLVERKARENS GARANTIÅTAGANDE

Tillverkarens garantiutfästelse täcker inte reparationer av fel eller skada som uppkommit på grund av vätska, åverkan (stöt, slag, skjuvning eller otillåten mjukvaruförändring) eller pga. utgången garantitid.

Vi erbjuder Er nu möjligheten att åtgärda problemen enligt din felbeskrivning utanför gällande garanti. Vi lämnar alltid tre månaders garanti på utförd service.

Svara oss direkt genom att välja ett av nedanstående svarsalternativ och sedan klicka på knappen ”SVARA”."""......

OKEJ!!!! tack för det då!!! VA fan...

å sen såg jag att kostar 19,50 per minut att ringa dom oxå....äh. skiter i den där jävla mobilen tror jag


jaja annars då???
jo det knallar på som vanligt!!
ska väl åka till rättvik å baka lite tuttul strax..


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0