torsdag 7 april

tack för mobilen hörrni:)!!!
japp den kom i går å den verkar jätte bra...^^...ska försöka att inte ha sönder den här!!!

fan jag måste köpa nya skor...blir dygnsur när jag e ut me hund...

i går så åkte jag å mamma till Falun för att få ut ett recept till medicin åt Nancy...
sen va vi på Citygross en snabbbis när bi ändå va i krokarna :)
ica maxi å köpte stolar åt mamma...

Såg tussilago i går med!!!!!!
nu äre inte mkt snö kvar här på gården.....ska kratta bort lite löv å skit hjär ute så kankse mina lökar kommer upp snart!!!


i dag så blire jobb 12-16 sen vet jag ente va som händer...


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

dyngsur..mm genade skogsstigen igår plums så försvan jag nån dec..haha va en pöl under snön..tur d fans skotork hos syster;)

2011-04-07 @ 12:03:44
Postat av: ella

fredag!!varit på karlehags=)kul kika runt där ju.va fort purpurvindorna växer då!!kramis ha en bra helg

2011-04-08 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0