tisdag 5 april

jahaja!!!nu jäklar börjar snön förvinna riktigt fort här ute på gården;)...brabra
försvinna....woodoo ....had einte alls varit tokigt nu känns det som..vilken jäkla knasig människa:(...men jag SKA inte bry mej har jag bestämmt....synd bara att det e en massa lögner å skit inblandat...

måste byta batterin i tangentbordet å musen märker jag...sen måste jag byta ut lite glödlampor oxå...ojoj...får fullt upp i dag verkar det som;)

nej då, jag ska ringa Anette sen å höra om vi ska leka lite...sen vet jag inte vad som händer...


nu ska jag ut å titta om posten har kommit= en ny mobil!!!....haha...

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

du å dina mobiler;)ha en bra dag kram!!!varit till syster nu ska ja städa så jäkla boring väder ju hihih.ja snön smälter iaf:)

2011-04-05 @ 14:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0