söndag 4 april

oj...har inte nått att skylla på att jag inte har skrivt nått på nästan en vecka förutom att jag inte haft nån lust:)

men nu så ska det bli ändring på torpet!!!!

har regnat nästen hela dagen= snön försvinner= jippieeeeeeeeeee...:)
min cykel som har stått fast frusen har tinat loss, å jag har nyss varit ute å kollat rabatterna lite...sticker upp lite grönt här å där...undrar bara vad jag stoppa ner där i höstas??? äh, det lär väl visa sig om nån vecka får jag hoppas...trallalalalaaaaaaaaaaaaaa....


haha Tina ska börja jobba i morgon...hahahaha....skoj:)


nej nu ska jag kolla upp mina små plantor som börjar sticka upp lite här å var inne oxå..


hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

ja alla gnäller fan på regnet men e ju bara bra så snön försvinner=)

så nice!åh skönt ute nu med ,dimma men vårluft på nått vis....skoj me plantorna =)

2011-04-03 @ 22:02:17
Postat av: camilla

trodde nästan att du hade kastat ut laptopen och gett upp!

skönt att du är på g igen!

hur går det me det "där" du vet???:(..



många varma kramar

2011-04-04 @ 08:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0