mån...nej tisdag 12 april

haha...är så jälka trött i mössan nu så jag vet inte alls vad jag håller på med....skickar inbjudningar till folk som redan ska där å spela?!?!?...jaja...han vet väl hur jag...har ju kännt varann i typ ..hmmmm.....21 år...VA!!!! men då måste ju jag bli...åhnej vad gammla jag vet helt plötsligt....

annars så har jag varit till Lea å fyllt på dunken:)....jopp så ere...fint skit det här dom har där borta...:)


nej sluta va så förvirrad å skriv nå vettigt människa!!!


Har jobbat...suttit ute på balkongen å diskuterat livet me  RJ...stackars människa...men det löser sig ska du se...
 Handlat en  massa konstiga saker på RP..
Sen så när jag vänta på Lea så åkte jag till gamla Statoil å kolla...fanns ju jätte mkt fina saker där..


nej orka..

hojhoj


Kommentarer
Postat av: ella

idag är d torsdag..tror jag;)

2011-04-14 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0