haha

nu va ni två väldigt roliga va?!?!?:)..

alltså det finns en sak som jag tycker väldigt mkt om om den är som det ska^^....regnbågen alltså....men jag vet inte hur många gånger jag har sagt " nej inte en halv regnbåge igen"....jag blir knäpp i hela skallen när jag ser en halv regn båge....


Å vad såg jag på himlen nyss när jag va ute å cykla me hund?????

inte va det e n hel regnbåge iaf:(..

men jag känner på mej att det va ett litet bus från två herrar som är i himlen nu å sitter å å skrattar åt mej:/...hmm...

jaja bara i har det bra så får ni göra som ni vill!!!!

kan ni kanske greja så min mobil kommer i dag oxå;)????


ta hand om varandra där uppe nu:)

hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0