haha

Tittut;)!!

jaha...
Inte visste jag att DU läste min blogg??;)...men nu vet jag siddu....

hmm...äh, jag tappade sugen för att skriva....
jobb jobb jobb bara jobb...haha....skoja bara...
men desto mer jobb här hemma...

"MEN JAG SKA FIXA DET, JAG SKA GÖRA DET".

i helgen blire jobbelijobb igen, ska va ledig i morgon...har visst tagit på mej rejält me xtra turer ...som vanligt..


hojhoj
PS.så tycker jag att det såååååååå töntigt att man skickar plåster till varandra på facebook...bevisar ju bara hur få hjärnceller den skickar har....typ noll....zero....
snart börjar väl dom där jävla förbannade "påskkram" komma oxå..
nej har stor funderingar på att ta bort mej där i från...


Kommentarer
Postat av: camilla

ja du, jag kan bara hålla mej det om det facebook!

gick ur för cirka tre månader sen, fast det va min makes fel för han är ju liksom din sambo ute å spelar väldigt mycket å träffar många människor.

I alla fall så var det en brud som var så korkad att hon inte trodde att jag såg vad hon skrev på M logg????...(blondin)!!



men jag sa åt M att nu får du välja, och nu är vi jätte lyckliga.

Hoppas du gör rätt val, jagmenar vad gjorde vi innan facebook fanns????

har du sett det nya forumet på vovve???

2011-04-14 @ 19:00:55
Postat av: jenny

Öhh plåster?!?!

2011-04-14 @ 19:34:26
URL: http://www.jensom.bloggo.nu
Postat av: ella

plåster??????????hahahah

jag e trött för länge sen på fejjan..va gåre ut på .jo att alla ska se va man gör..ska nog fimpa rätt snart.kramis

2011-04-15 @ 13:52:21
Postat av: ella

hoppas du får en bra lördag på jobbelijobb=)

2011-04-16 @ 10:23:14
Postat av: ella

hihi m handlat "lite;)men kul ha lite vårigt på balkongen.sen dags med sommarblommer...haha blir fullt.kram

2011-04-16 @ 12:18:37
Postat av: ella

:P svårt låta bli juu;)hihi

2011-04-18 @ 15:37:06
Postat av: Monica

Kan fixa en åt dej om du vill hahaha :)

2011-04-21 @ 09:42:40
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: ella

haft en bra påskhelg=)??

2011-04-25 @ 18:56:15
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0