torsdag 23 september

Oj vad jag har varit kreativ på förmiddagen
tvättat bilen
ute å gått i 40 min me hund
diskat
städat
skrivit in mina tider i telme..(rött eller grönt????)
käkat frukost på petterssons me syster yster
funderat över vad en person menade me hon sa i går..
beställt lite kläder!
------------------------------------------

så nu sitter jag här å inte gör nått alls känns det som, ska jobba i kväll å sen  i morgon ska jag till Mora!!!!
sen blire jobb hela helgen , men det gör inte nått för då blir jag äntligen ledig på en markand
bytte me MIS på fredag så jag hinner me det jag ska i rättvik oxå!!!!

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Annica

Har jag sagt nåt nu igen som du int förstår (o;

Vet att jag kan "pratta otyddligt iblaand"...

Mooohahahahahahaha.....

Eller??

2010-09-23 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0