söndag 12 september

tjohooooo nu vare söndag igen!!!
har fått lite yngel i det lilla akvariet (mollys)...mkt bra!!!
Fast jag undrar när paletterna ska börja trvias då!!
Alla honor har hur mkt färg som helst å hanarna är som tokiga på dom men men inget händer:(..blir lite sur på dom då!!

Nu är jag ledig (vad jag vet) tills på onsdag kl 7,30..känns väldigt konstigt men rätt så jävla skönt på samma gång ,när man e van att va på jobbet dygnet runt nästan;)

Kan ju säga att jag gjorde ett väldans bra val på jobbet i morse när jag å AH bytte tur!..
haha, stackarna säger jag bara, men det va skönt att ha kök för en gångs skull oxå!!!har nog inte haft det på en helg sen i början på juli tror jag^^

NU väntar jag på sambon som e å repar lite..hungrig i magen..har bara ätit  frukost och glass me jordgubbssås i dag..
hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0