onsdag 1 september

september??? vart tog sommaren vägen??

jaja var väl till den förbannade tandläkaren i dag dårå:(...ursh vad pengar det går dit
SKÖT OM ERA TÄNDER!!!!

men nu har jag tydligen kommit upp i en viss summa så nu blire 50% billigare på allt tom.april nästa år....fast jag hu inga direkta planer på att gå dit nå mer...
sen for vi upp till stugan en vända , Daisy är ju så jäkla dryg nu för tiden så jag törs inte åka ut här i skogen för hon lyssnar inte ett smack.
Nu på kvällen så har jag å Dessie varit ute me hund en timme å gått..
Och jag vågade låta Dessie hålla kopplet oxå fast hon är ju känd som en hund tjuv nu för tiden.
taco gratäng i ugnen å hela bad rummsgolvet fullt i vatten

hojhoj


Kommentarer
Postat av: Jonna

Oh tack så mkt :) vad glad jag blir =)

2010-09-01 @ 20:57:00
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: ella

skyll inte på praktikanteeen

hahah fråga ej va ja fick d ifrån;)



vatten på golvet?hm..gott me tacogratäng!!

2010-09-01 @ 21:40:39
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0