torsdag 28 oktober

jahopp så har man lyckats att jobba dag ännu en torsdag, fast det flöt på väldigt bra tycker ja:)...
har nyss gjort en choklad kaka....fast den e inte rikigt klar än, ska på me glasyren sen när den har kallnat..
nån som vill komma på kaffe?!..
Fast SB ska ju komma me pistolen sen så;)..
jaja lång historia men det blir nog bra i slutändan.
Sist ja prata me sambon så va han i flen av alla ställen!!
han skulle väl komma till kalmar vid halv tio i kväll, hoppas hans ben blir bra bara:(!!!

nej nu vill jag inte skriva nå mer..
hojhoj
----------------------
ja just ja..jag fick ett ICA kort på i posten i dag fast jag har inte nå minne att jag har besällt ett?!?!?


Kommentarer
Postat av: ella

hehe jo du jag tänkte på d faktiskt;)ja menar ja kunde va borta flera dar ju hehe.

chokladkaka!!!mums!

2010-10-28 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0