söndag 31 oktober

jaha i morgon e det NOVEMBER!!!! vart tusan tar tiden vägen?????
Idag har min älskade saab fått sina vinter däck på!!..sååååååå snygga såååå..eller inte
jag vart så förbannad på att hel ljuset inte funka så jag rev ur vartenda relä å satt dit nya..
ooppss...nu har jag både fläkt å hel ljus!!!:)..konstigt va...

Sen for jag till Rättvik en vända å va på stranden me vovvarna ett bra tag!...blåste lite men ändå inte kallt tyckte vi, men när vi satt oss i bilen så upptäckte vi att det va nog rätt så kallt ute ändå:(..
har nyss kommit hem å packat upp allt jag handlade oxå, fast hund maten står nere i trappen den får husse bära upp sen tyckte Daisy:)


hojhoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0