onsdag 6 oktober

Nu e jag tebax:)

har varken haft lust tid eller ork att ens skriva en liten skit rad!!!

Men det har hänt saker iaf , jobbat lite både här å där..
ölat lite me
Jennyyyyyy å sen jobba jag på markaden oxå...fast bara för man säljer strumpor så betyder det inte att man kan allt om strumpor..så det så:)

har varit ledig i går å dag. dom ringde från jobbet i morse men jag sa tack men nej tack
>Konstigt det där...det sitter ju en lapp på jobbet att vi MÅSTE ringa in dom oridnarie först,men jag har inte märkt att nån ordinarie jobba extra sen  före semestern...men men sånt e livet..

Tina har fått en liten tjej:)!!!!
Å jag såg en äcklig skabb räv i morse när jag va ute me hund:(....hoppas den springer å dränker sig i älven

nej nu ska jag hänga tvätt


hojhoj


Kommentarer
Postat av: Dessie

jag vägrade att svara och sen slog jag av telefonen! :P Ordinarie kan jobba istället för att gnälla om att dom vill ha heltid :D

2010-10-06 @ 10:28:41
URL: http://amorningglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0